Zapytanie ofertowe (2) - Termomodernizacja budynku przy ul. 11 Listopada 81 A, B, C, D, E, F w Wałbrzychu
Data ogłoszenia:
18-10-2024
Termin składania ofert:
12-11-2024Wspólnoty biorące udział w przetargu:
-
Wałbrzych, 11 Listopada 81 abcdefZamawiający informuje, ze na 1 zapytanie ofertowe, ogłoszone w dniu 20.09.2024 wpłynęła 1 oferta. Wartość oferowanych prac znacznie przewyższała wartości, które Wspólnota może przeznaczyć na realizację zadania jak również znacznie zostały przekroczone wartości określone w Kosztorysie Inwestorskim.
Mając na uwadze powyższe -
Zamawiający unieważnił postępowanie z dnia 20.09.2024 r.
Zamawiający ogłasza nowe postępowanie -
Zapytanie ofertowe (2) - Termomodernizacja budynku przy ul. 11 Listopada 81 A, B, C, D, E, F w Wałbrzychu.
Zakres prac:
Zgodnie z załączoną dokumentacją.
Termin realizacji zamówienia:
30.09.2025 r.
Kryteria wyboru oferty:
Cena, doświadczenie, referencje, liczba i jakość wykonanych dotychczas prac.
Oferty w zamkniętych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.:
58-300 Wałbrzych, ul. Kasztanowa 4 do dnia 12.11.2024 r.
Warunki udziału w postępowaniu:
- złożenie oferty pisemnej na formularzu (zał.1) wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym sporządzonych na podstawie przedmiarów otrzymanych od Zamawiającego.
Złożona oferta będzie uwzględniać wszystkie koszty, które poniesie Wykonawca przy realizacji zadania.
- Realizacja przez składającego ofertę w ciągu 5 ostatnich lat co najmniej 3 prac o podobnym charakterze (termomodernizacja, montaż elewacji, kompleksowa budowa obiektu) za kwotę nie mniejszą 800.000,00 zł netto każda z robót – należy dołączyć wykaz zrealizowanych prac.
- potwierdzenie posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - należy dostarczyć skan aktualnego ubezpieczenia,
- złożenie oświadczenia o posiadaniu niezbędnego sprzętu oraz innych zasobów (w tym pracowniczych) umożliwiających wykonanie zadania,
- złożenie referencji z realizacji prac o podobnym charakterze,
- złożenie propozycji dotyczącej formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz zabezpieczenia roszczeń gwarancyjnych oraz wynikających z rękojmi.
Kosztorysy ofertowe należy sporządzić w oparciu o ilości robót z przedmiarów (załączniki) z uwzględnieniem technologii zawartej w dokumentacji projektowej.
W przypadku rozbieżności zapisów w przedmiarach z zapisami w projekcie wiążące są zapisy projektu.
Zamawiający informuje, że otrzymał pytania do ogłoszonego zapytania ofertowego.
Po uzyskaniu informacji od projektanta - Zamawiający umieścił w załączeniu pytania i wyjaśnienia oraz dokument - wzór balustrady.
Zamawiający informuje, że w dniu 30.10.2024 r. zaktualizowano przedmiar robót.
Kosztorysy ofertowe należy sporządzić w oparciu o zaktualizowany dokument.
Jednocześnie Zamawiający – wydłużył czas na składanie ofert do dnia 12.11.2024 r.
Upoważniony do kontaktów z wykonawcami jest:
Dariusz Karaś
SIDOM Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
tel. 074/666 66 46;
kom. 512 095 229;
e-mail: techniczny@sidom.pl